Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, October 29, 2010

BN AKAN KALAH DENGAN GOL SENDIRI


Adakah gambar hiasan atau ada kena mengena?
Peluang BN menang adalah sakit-skit. Walaubagaimanapun BN kemungkinan kekalahan tetap ada memang cerah dengan adanya mereka yang akan menjaringkan gol sendiri.
Perkara ini adalah seperti yang dikatakan oleh Blogger BN iaitu di Galas - BN akan kalah jika dalam parti masih ada manusia yang berperangai seperti Ketua Pemuda yang dah merajuk sebab tak dipilih sebagai calun.BN sedang memantau beliau dan kuncu-kuncunya dan mereka yang menyayangi diri sendiri serta kumpulan mereka melebihi dari menyayangi perjuangan parti. BN kununya akan lihat apakah ini kerja seseorang secara peribadi atau sabotaj parti secara berkumpulan. Jika benar apa yang diperkatakan itu, Pergerakan Pemuda UMNO yang berketuakan KJ mesti akan dipalitkan sekali dan perlu dipertanggungjawabkan beliau.

No comments: