Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, September 2, 2010

PENYOKONG 1MALAYSIA DITUDUH MENGHINA MALAYSIA?


“Tidak bermakna jika saya melihat sesuatu yang tidak kena, saya akan diam diri sebab saya seorang rakyat Malaysia. Saya antiperkauman dan menyokong 1 Malaysia,” kata Wee di tempat letak kereta balai polis.

1 comment:

1Crony said...

Hari ini hina azan, esok hina masjid, lusa... entah nak hina apa pula tak tahu. Rap kepala hotak dia. Suruh dia pergi ke Indon sekarang dengan berbalutkan bendera tu, kalau dah berani nak bersuara sangat. Pemuda kita jangan terlalu manjakan dan bertoleransi sangat dengan budak dahi sulah ni, nanti dia ingat kita ni boleh dipijak kepala. Peduli apa dengan MCA tu! Bukan dia yang beri kita makan, malah parti macam itu lah yang seperti musuh dalam selimut. Kalau UMNO lemah dan mereka kuat, macam-macam mereka tuntut... sejarah dah membuktikan.