Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, February 7, 2010

SELUAR DALAM SAIFUL DI RUMAH TUNANG !

"Selain itu, beliau juga menyerahkan baju kemeja biru lembut jenama Ralph Lauren yang juga dipakai pada masa kejadian dan cecair pelincir KY Jelly kepada pegawai penyiasat kes itu di Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 28 Jun 2008, dua hari selepas kejadian.

Mohd Saiful juga berkata beliau turut menyerahkan sehelai lagi seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis yang dipakainya semasa membuat laporan polis pada 28 Jun 2008, yang diambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya."

1) Sewajarnya KY Jelly itu berada dalam simpanan Anwar bukan kat Saiful.

2) Kenyataan keduanya pula, " seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis di ambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya". Belum nikah dah seluardalam kat rumah tunang.
Kalau begini tunang kena jadi saksi dan sewajarnya diperiksa kedaraannya.

4 comments:

Unknown said...

tunang mithali beb. tolong basuh seluar dalam.. sebelum tu buat apa ekk..

Anonymous said...

salam bro,

sekadar teguran. ini blog parti Islam.

Diharap jangan menimbulkan tuduhan kepada mereka yang tiada kena mengena dan menulis perkara seperti di atas iaitu mahu memeriksa kehormatan seorang gadis.

takkan nak buat perangai serupa UMNO kot..

Anonymous said...

wahai Anonymous jantan/betina,l/p
Terima kasih atas teguran anda,Ini bukan tuduhan tetapi kiasan.Bermakna semua saksi berkaitan patut diketengahkan seperti DS Najib , RPK dan yang lain-lain.Kalau Anwar sampai dibogelkan ,ditumbuk muka oleh seorang Ketua Polis Negara masa itu apatah lagi sesiapa yang berkaitan.Semua saksi sepatutnya adalah relevan.

ShyTone said...

cuba check tunang dia, entah2 puteri UMNGOK...