Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, February 18, 2010

APA GUNA AHLI PARLIMEN BN DI AMERIKA SYARIKAT ? JJ HARUS NASIHAT SENATOR AS TU!

Teman teka jer, manalah tau KJ kenal dan mungkin kawan beliau.Yer la kalau bukan kawan atau sebab John Kerry dari Amerika Syarikat kan KJ kot?
Takkan memepertahankan martabat Malaysia boleh berpilih-pilih? Kalau Amerika Syarikat mempertikaikan kes Anwar ,KJ harus bantah kepada Amerika Syarikat.sATU LAGI DUTA MALAYSIA AHLI PARLIMEN ROMPIN (JAMALUDDIN JARJIS) apa dia buat kat Amerika Syarikat sebagai DUTA ! membuta ! atau kena interaksi guna SKYPE dengan beliau?

PUTRAJAYA, Feb 17 — Ketua pergerakan pemuda Umno , Khairy Jamaluddin hari ini memberi bayangan bahawa pergerakan itu tidak akan membuat bantahan terhadap Amerika diatas gesaan supaya Datuk Seri Anwar Ibrahim diberikan perbicaraan yang adil.

Ada perbezaan yang besar kenyataan yang dibuat oleh Senator John Kerry Jika anda menyatakan bahawa mahukan perbicaraan yang adil dan apa yang 50 Ahli Parlimen Australia mahukan supaya Anwar dibebaskan daripada pertuduhan dan sindiran bahawa tuduhan tersebut bermotifkan politik, adalah dua perkara yang besar beza,” kata Khairy.

Tetapi wahai Khairy, kenapa perlu Kerry memberi peringatan tersebut kepada Malaysia.Ini sudah tentu kerana rekod sistem penghakiman di Malaysia ini sangat buruk dan membusuk hingga ke luar negara baunya.

Sudah tentu Kerry juga sedang mengikuti perjalanan penghakiman tuduhan sodomi keatas Anwar yang sangat pelik dan banyak tanda soal.

Katakanlah sahaja bahawa pergerakan pemuda umno tidak berani membuat bantahan terhadap Amerika.Kami mengerti bilamana beruk-beruk jalanan umno itu terpaksa hormat kepada gorila raksaksa dunia itu. / end

1 comment:

Anonymous said...

Layu sungguh lalang di batu
Serangkai tujah daun leletup
Umngok BODOH memang begitu
Bangkai gajah hendak ditutup

Pantai Kediri ombak membadai
Tanam halia bersama tebu
Perasan diri bijak dan pandai
Satu DUNIA hendak ditipu