Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, April 20, 2009

KALAU PENANTI TIADA PERTANDINGAN DUN MB PAHANG JADI TARUHAN !

Mahkamah arah MB Pahang bayar RM63 juta
Biasalah yang bayar tu nanti bukan duit MB ? MB mesti buat akuan saya mana ada duit banyak tu?Akhirnya duit rakyat kerajaan negeri Pahang juga jadi mangsa.
Siapa punya salah??
Mb Pahang ke rakyat pahang? TAK BOLIH BAYAR DALAM PENJARA, BIAR DIA RASA.
Siapa patut letak jawatan??
MB Pahang atau rakya Pahang??
Hari ini Mahkamah mengarahkan Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakub agar membayar syarikat pembalakan, Gemilang Makmur, RM63 juta selepas melanggar kontrak dengannya.
Mahkamah mengarahkan kerajaan negeri menjelaskan bayaran itu dengan kos dalam masa 14 hari mulai hari ini.
Mahkamah Tinggi hari ini membuat arahan itu kepada MB selepas kerajaan negeri gagal dalam permohonannya untuk mengkaji balik keputusan yang telah dibuat oleh Mahkamah Persekutuan berdasarkan perintah mandamus 17 September tahun lalu.
Bukan MB Pahang je patut letak jawatan silap-silap Ketua Menteri Melaka pun kena letak jawatan kerana didapati bersalah oleh lembaga disiplin UMNO kerana politik wang.
Kalau KM Melaka kena, Ketua Pemuda UMNO pun patut kena dah Parlimen terbabit.
WAHAI ANAK_ANAK MUDA UMNO DAN YANG BARU BERJUNAK DENGAN UMNO , FIKIR LAH DENGAN OTAK YANG WARAS !

No comments: