Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, April 15, 2009

IMEJ UTK SEBAGAI PENJENAYAH TERSOHOR LAGI

Baru selesai kes Altantuya dengan hukuman mati bagi 2 orang UTK kerana membunuh , tiba-tiba muncul diakhbar luar negara tentan 3 orang UTK merompak pula.Nah bacalah jika mahu tahu.
Bukan semua, tetapi tiga anggota UTK (Unit Tindakan Khas-PDRM) ini memang teruk!!! Mereka telah menambahkan imej buruk yang sedia terpalit pada polis Malaysia. Amat memalukan apabila berita ini telah dilaporkan oleh media antarabangsa- AP
Akhbar The New Straits Times melaporkan 3 anggota Unit Tindakan Khas PDRM didakwa terlibat dalam satu rompakan disebuah rumah di Kuala Lumpur. Seorang daripadanya bersenjatakan pistol.
Jika kurang faham bacalah versi ini pula:-
M’sian crooks were cops
KUALA LUMPUR - A NEWS report says Malaysian police rushed to a robbery scene only to find the suspects were fellow officers.
The New Straits Times reports three men of a special elite police unit - one of them armed with a pistol - were allegedly caught robbing five men at a house in Kuala Lumpur on Sunday.
The report on Tuesday says a neighbour heard the noise inside the house and called the police, who came and arrested the policemen.
It says they will remain in police custody until Thursday. The report did not specify what crime they are being investigated for and what penalty they might face.
Police could not immediately be reached to confirm the report. — AP

No comments: