Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, April 14, 2009

GEMPAR !!! NAJIB ARAH 10 ADUN HADIR SIDANG

Najib sure heboh mengelabah, Mana tak gelabah diandaikan 10 orang ADUN BN yang dikatakan memboikot mengusulkan undi tidak percaya kepada Menteri Besar dan disokong oleh 8 wakil dari pembangkang dengan sendirinya Ahmad Said akan terpaksa mengosongkan kerusi Menteri Besarnya dan ini tentulah akan menjadikan kemelut politik Terengganu semakin runcing.


Dari PUTRAJAYA Datuk Seri Najib Razak arahkan 10 oarng Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) yang memboikot sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu kerana dikatakan menerima ugutan bunuh semalam, supaya menghadiri persidangan itu seperti biasa.
Perdana Menteri berkata, ugutan bunuh yang diedar kepada tiga daripada Adun terbabit menerusi sistem pesanan ringkas (SMS) adalah tidak sahih.
“Mereka dapat SMS tetapi SMS tak berpunca daripada pejabat Menteri Besar, maka tak ada kesahihan. Justeru saya minta mereka hadir sidang DUN seperti biasa,” katanya pada sidang media di sini, sebentar tadi.

No comments: