Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, February 12, 2014

DOA KAMI AGAR KETUA PENDAKWA JADI KETUA PENDAKWAH BUKAN PENDAKYAH !

Kita hanya dapat berdoa setelah usaha mengenepikan Ketua Pendakwa Shafee yang bebal akhirat ini telah gagal. Semoga Allah dapat membukakan hatinya menjadi pendakwa yang tahu beliau akan didakwa dipadang masyar nanti dan paling cepat beliau kena ingat sebelum kiamat dugaan mati dan dikuburkan akan mendahului dan rakyat atau jiran atau teman beliau akan saksikan bersama kaum keluarganya apa yang akan berlaku.Umur beliau bukan boleh menongkat langit Nauzubillahhiminzalik!
Shafee kekal ketua pendakwa..Kemaraan politik Anwar Ibrahim kemungkinan besar akan dihalang dengan semua kos.Bayangkan sudah 15 tahun episod liwat yg tiada noktah namun boleh pula dibuka semula les tsb.Apa pun buat masa ini kita fokuskan untuk menangkan Anwar yang mewakili Pakatan rakyat. Manakala kes PKFZ yang berbilion rugi dan kes lain alamatnya  tak perlu rayu,BN menggambarkan kestabilan ekonomi negara dipacu oleh pungkok  Saiful?
Shafee kekal ketua pendakwa..Kemaraan politik Anwar Ibrahim akan dihalang at all cost.15 tahun episod liwat yg tiada noktah.Apa pun langkah pertama kita menangkan Anwar .Kes PKFZ dan kes lain tak perlu rayu,BN menggambarkan kestabilan ekonomi negara dipacu oleh sipungkok Saiful?

No comments: