Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 22, 2013

CALON PAKATAN RAKYAT LAMBANG BULAN DI DUN SG. LIMAU !


Alangkah bertuah negeri Kedah khasnya DUN Sg. Limau jika orang muda seperti Ustaz  Azam menjadi wakil rakyat mereka. Beliau ini bukan saja lulusan Universiti Azhar dari negara Mesir  malah menjadi tunggak angkatan muda PAS untuk GenY.
Marilah kita doakan agar Sg.Limau berterusan di dalam genggaman dan naungan PAS sehingga ramai lagi lahir dan wujud kekuatan dan tokoh muda seperti sdr. Azam kita ini. Sedemikian Pakatan Rakyat lebih kuat dan dapat menolong rakyat bila mandat telah diberikan oleh rakyat melalui undi lambag bulan yang akan dikotakan pada 4/11/2013 Hari Mengundi DUN Sg. Limau kelak.
Kita juga mahu PAS menjadii pemacu bukan saja keutuhan dan kekebalan Islam membawa kemajuan dan kekayaan kepada ummat Islam malah boleh mentadbir DUN, Parllimen seterusnya negeri dan Negara.
Ayuh rakyat Kedah terutama pengundi DUN sg. Limau di mana kamu berada ..hadirlah dan undilan lambang bilan iaitu lambang PAS yang merupakan salah satu parti kuat dalam Pakatan rakyat. Dan sokonglah  angkatan Muda PAS!
Allahuakbar3.




1 comment:

ahlee said...

Jumaat, 25 Oktober 2013

KELUARGA ARWAH TAN SRI AZIZAN DAKWA CALON PAS BERBOHONG
CALON PAS PRK DUN Sungai Limau, Mohd Azam Abdul Samat didakwa tidak mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak sebaliknya beliau mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Dato' Phahrolrazi Mohd Zawawi bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Kedah.

Azam dikatakan anak sepupu kepada Phahrolrazi, iaitu tokoh yang menjadi musuh politik Allahyarham semasa menjadi Menteri Besar Kedah.