Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, June 10, 2013

YB 2, MANTAN CALON 2, DI BUKIT SENTOSA 2



Alhamdulillah Program Bersama Ahli Majlis Hulu Selangor berjaya diadakan di Bukit Sentosa 2 sangat meriah dan berjalan dengan baik malam tadi. Antara VIP yang hadir ialah EXCO YB Daroyah Alwi (ADUN SEMENTA) dan YB Khalid Samad (Ahli Parlimen Shah Alam) merangkap Timbalan Pesuruh Jaya 3 PAS Selangor dan mantan Calon DUN Hulu Bernam Tuan Hj Muhammad Idris Ahmad merangkap YDP PAS Hulu Selangor serta Mantan Calon Parlimen Pasir Salak Sdr Mustafa Kamil Ayub .Manakala Ahli Majlis yang hadir ialah Ketua Ahli Majlis Hulu Selangor Tuan Nazar Yakin merangkap Ketua Cabang PKR Hulu Selangor.
Program ini dianjurkan oleh Ahli-Ahli Majlis Hulu Selangor dan di urustadbir secara berpakat PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 diketuai Sdr Zulkefli Abd Rahman (Ketua Cawangan PASBS2) dan JDMBS6-12 yang diktua Sdr Rozain.

Jemputan khas lain ialah petugas-petugas PRU13 yang telah bertungkuslumus semasa PRU13 dan tidak mudah kecewa walau kalah dengan Calon BN serta ajk PAS Cawangan Bukit Sebntisa.ahli PKR sekitar Begitu juga Muslimat ,pengundi/penduduk sekitar disebelah Jalan Anggrik 5 dan seumpamanya.




No comments: