Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, May 7, 2013

INNALILLAH ! TAK SAMPAI 3 JAM DAH PADAM?

Ketua Pengerusi SPR dan Timbalan yang lagi penipu hidup-hidup rakyat Malaysia memang hebat dan berdosa sarat dan akan dan telah dilimpahi sumpah seranah dari rakyat Melayu yang beragama Islam terutamanya dan yang bukan Islam amnya.

Fakta yang pertama, timbalan SPR kata Dakwat Kekal akan tahan sampai 7 hari walaupun sebelum itu beliau kata 3 hari sahaja semasa pengistiharan pertama.
Rupanya bukan tiga hari tapi tak sampai 3 jam dakwat kekal dapat dipadam.
FAKTA AUTA SPR YANG MENIPU DAN MERUGIKAN HARTA DAN RAKYAT MALAYSIA SEJAK THUN 2009.
1. DAKWAT DAH BELI BERJUTA RM PADA TAHUN 2009.
2. DINAFI PENGGUNAAN PADA SAAT NAK PRU12 PADA TAHUN 2008.
3. DAKWAT DIISTIHAR DIMUSNAHKAN.
4. DAKWAT DIBELI LAGI UNTUK PRU13 KATANYA RM3 JUTA.
5. DAKWAT KEKAL DIISTIHAR OLEH SPR TAHAN 3 HARI.
6. APABILA DIBANGKIT TEMPOH UNDIAWAL (30 APRIL) dengan hari mengundi(5 MEI) adalah 5 hari maka DAKWAT DIISTIHAR SEMULA OLEH SPR DAN TAHAN 7 HARI DENGAN MENAFIKAN PERMINTAAN PAKATAN RAKYAT AGAR DIUJI DAKWAT TERSEBUT.
7. SPR gagal menclit dakwat kekal kepada pengundi awal dan pengundi pos petugas SPR. Patut pegawai SPR beri contoh terbaik kepada pengundi bahawa mereka dah mengundi awal.
8. Pada 5 mei ramai mengadu dakwat boleh dipadam termasuk teman sendiri.Teman berkesempatan menjadi PA(Polling Agent) di SKBS di Bkt Sentosa pada pagi dan bertugas sebagai CA(Counting Agent) di SKST di Desa Maji Sg Tengi atau FELDA sg. Tengi.Layanan SPR memang berkasta. Di Sg Tengi dakwat terang-terang dikeluarkan dari kota berjenama Artline. Di sini PCA BN memang keras dan patutlah PACA Pakatan Rakyat takut sedikit. Bayangkan nak guna laptop pada jarak 100 meter pun tak boleh tapi kami di Bukit Sentosa 2 ok! Mungkin ada polis yang mahu perubahan. Di semua tempat komplen dakwat tu dakwat biasa macam dakwat Cina walau mereka (BN) menuduh Tsunami China.

Semalam, jika wartawan celik boleh lihat jari hantu DS Najib dah hampir bersih.Ini menunjukkan dakwat yang dibeli berjuta RM adalah penipu rakyat.

Di atas gambar lama dan di bawah gambar terkini bagi tahun 2013 ini.
Kemenangan BN akan dianggap Negara luar adalah kemenangan tipu dan memang kerajaan yang tidak seimbang dan tiada kredibiliti. Belum faktor lain lagi!

3 comments:

Anti penipuan said...

jaga kredibiliti PAS bro, jgn spin cerita... berbohong bukan DNA islam.

dia pakai sampin lain semalam.

Anonymous said...

DAKWAT INI NAK BAWAK CERTA SAJE. KENAPA BODOH SANGAT NAK DIBESAR BESARKAN .TU RO SPR YANG BUAT ANOUNCE DAN MENIPU KEPUTUSAN TU PATUT DITITIK BERATKAN

pasbs2 said...

yg penting semua dapat info ini.Teman bukan mamapu nak infokan dan sebarkan semua perkara.dlm blog kena beri satu persatu.benda kecil anda anggap penipuan ini kesannya amat besar dalam PRU13 ni.Jika kamu ada info yg bagus sebarkan agar rakyat tahu.nampak kecil tapi guna wang rakyat berjuta ..UMNGOK!