Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, May 8, 2013

ALHAMDULILLAH ! KEKALKAN KEPUTUSANMU !

Kenyataan S/U Agung PAS PUSAT Datuk Mustafa Ali "Kita sudah putuskan untuk mengekalkan yang sedia ada(Abdul Khalid).Tunggulah dalam masa seminggu ini akan diumumkan" amat dialu-alukan. Sukar mencari di bawah ini rakyat dan ahli PR yang mahu membantah jika Tan Sri Khalid Ibrahim dilantik semula sebagai MB Selangor bagi penggal ke 2.Allahhuakbar!
Berilah sepenggal lagi kerana alhamdulillah Tan Sri Khalid Ibrahim telah menunjukkan prestasi yang amat baik dan terbaik berbanding dengan pemimpin BN terdahulu.
Cuma tambahbaik kebajikan seperti sekolah agama,tahfiz ,pondok dan kemudahan PASTI (premis,elaun guru) perlu diadakan sebanding dengan Ketua Menteri Pulau Pinang berikan setakat ini.Berilah jawatan tetap bagi guru agama dan kebajikan ajk masjid.
Pendidikan ini amat penting dan tidaklah terlalu membebankan berbanding PERMATA yang dinaung Isteri DS Najib.
Dan sebaiknya Tan Sri tiada masalah jika EXCO Agama ditadbir oleh timbalannya atau Pesuruhjaya PAS Selangor iaitu Dr Rani.Wallahualam.

1 comment:

Anonymous said...

Apa pon kita cari yang terbaik.jangan tamak dalam perjuangan.Syaitan yang dikenali sentiasa menghasut dan cuba untuk memecah belahkan perpaduan dlm PR.Kalau kita termakan hasutan mereka buruk padahnya.MAS kdas.