Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, April 1, 2013

4 KELEMAHAN CALON BN KETARA , AHLINYA JADI MANGSA !

Pertama :- Calon Perdana Menteri BN amat bermasalah dengan kes peribadi , kes isteri ,kes anak, kes menantu hinggalah pengundi hantu.

Kedua :- Kelemahan UMNO yang amat ketara dengan pertandingan MT UMNO ditangguh sehingga kini menunjukkan amat lemah sekali pimpinan UMNO utk terus menjadi teras parti dalam Barisan Nasional. Ini di tambah lagi status keharaman parti UMNO masih belum padam dan masih dipertikaikan sejak 1988 hinggalah Dr Mahathir keluar UMNO dan masuk semula. Begetu juga Bapa Kemerdekaan Malaysia dan Allhyarham Tun Hussien On yang meninggalkan UMNO sebelum meninggalkan dunia yang fana ini masih menghantui pemimpinan tertnggi dan cuma ahli UMNO yang muda masih tidak tahu sejarah sebenarnya.

Ketiga :- BN menjelang PRU13 amat lemah sehinggakan strateginya dan perang saraf terpaksa diswastakan kerana BN tidak lagi dipercayainya sepenuhnya oleh rakyat apabila media cetak dan media elektronik dan blogger dan blognya yang telah dikenali rakyat sebagai kuat memfitnah dan amat tidak malu memaparkan kes lucah dan video lucah politik.Dengan sebab itu BN terpaksan menerima NGO-NGO yg NGOK dan UMNGOK seperti PEWARIS, PESAKA dan banyak lagi untuk beraksi sebagai penyerang Pakatan Rakyat.

Ke-Empat :- Penipuan Janji Bubar Najib amat melukakan hati rakyat Malaysia khasnya ahli UMNO bila beliau(DS Najib) dari sebelum bulan Oktober 2012 lagi hingga la ni(April 2013) asyik berkata Pilihan Raya tidak lama lagi.
Dengan tektik terima bubar secara automatik maka Najib dilihat sebagai PM paling lemah tapi paling kuat guna wang dan bajet negara.

No comments: