Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, February 13, 2013

BN/UMNO MEMANG SEJAK AZALI GAGAL TADBIR AIR !

Kegagalan dan kebodohan UMNO sejak dulu lagi menghadapi dan mentadbir pengurusan air memang fel atau gagal.Lihatlah bagaimana bekal air ke Singapura dan beli semula dengan harga berganda .Ditambah pula perjanjian hingga seratus tahun? Kini di Selangor dengan syarikat yang dinamakan PUAS masih tak puas dan bila kantoi dan rugi ditukar pula kepada SYABAS tapi akhirnya lebih kantoi.
Pengurusan air di Pahang bukan makin elok sejak dari UMNO hingga UMNO sekarang masalah air terus melanda Bera, Temerloh dan Teriang.Itupun masih berlagak hebat dengan ada hati nak bekalkan air ke negeri Selangor.

No comments: