Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, February 5, 2013

BN GUSAR SOKONGAN FELDA PR HULU SELANGOR MENANG BESAR !

Sebelum ini BN melalui UMNOnya sering membuat onar dengan menghalang rombongan penerangan Pakatan Rakyat semasa masuk ke kawasan peneroka FELDA. Sedemikian budaya ganas dan samseng inilah satu-satu cara yang ada pada UMNO/BN.Mereka sudah tahu dan sedar keterbukaan peneroka-peneroka FELDA tidak dapat dihalang lagi hanya cara ganas yang boleh menakutkan pengundi di FELDA. Mereka tidak sedar jati diri peneroka sudah ditahap normal dan tinggi untuk mendapatkan maklumat yang sahih buka berita gula-gula yamg sering digunakan propaganda BN/UMNO.
http://milosuam.blogspot.com/2012/12/video-samseng-upahan-umno-menyerang.html
Terkini di Sg. Tengi malam tadi mereka(BN/UMNO) melalui samseng yang disabkan melalui NGOK PERKASA dan penyangak MIC berjaya menunjukkan kesamsengan dan kebodohan mereka kepada rakyat Malaysia terutama peneroka bahawa mereka(BN/UMNO) memang sah penipu rakyat, penyangak harta rakyat/negara dan penjahat NO 1 rakyat Malaysia.


Alhamdulillah Ahli Pakatan Rakyat dn penyokong mahu pendokong terutama dari Bukit Beruntung/Bukit Sentosa termasuk unit amal telah berjaya menguasai suasana dan mengawal keadaan agar tiada insiden yang tidak diingini.





2 comments:

Anonymous said...

kesian pecacai tu tak sedar sedar lagi

Anonymous said...

Apa kah jenis spesis manusia yang menyokong bermati2an mereka/parti yang nak menggadaikan tanah dan rumah mereka? Binatang jenis apakah yang beriya2 menentang mereka yang berusaha menyelamatkan tanah dan harga ndiri mereka?