Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, January 4, 2013

BLOGSPOT ULAMA PEWARIS NABI TELAH DIRASMI

Alhamdulillah Majlis Ceramah berjalan dengan baik cuma sedikit cobaan dan dugaan Allah diturunkan makhlunya yang bernama hujan namun penduduk dan rakyat yang perlu penjelasan.Semua penceramah undangan dapat hadir dan bertuah pada PROZONE DAN RAKYAT SEKITAR dan sekalung tahniah pada semua petugas terutama Unit Amal, PAS Cawangan Kasturi, PAS Cawangan Kesumba dan PAS Cawangan Bukit Sentosa 2.
Terima kasih dari PAS Zon Bukit Beruntung/Bukit Sentosa yang diketua Sdr Hasnizan khususnya Lujnah Penerangan & Politik yang diketua Sdr Zulkefli merangkap Ketua Cawangan PAS Bukit Sentosa 2 dan Johari halus yang menjadi Pengarah Program.


TUAN HAJI MUHAMMAD IDRIS BIN AHMAD SEBAGAI YANG DIPERTUA PAS KAWASAN HULU SELANGOR
SEBELUM MERASMIKAN BLOGSPOT ULAMA PEWARIS NABI YDP PAS HULU SELANGOR SEMPAT MEMBERI UCAPAN YANG SUNGGUH BERNAS DAN PANAS SERTA BERSEMANGAT KEPADA ORANG RAMAI .
YDP PAS HULU SELANGOR YBHG TN HJ MUHAMMAD IDRIS BIN AHMAD SUDI MENERIMA 30 BORANG KEAHLIAN BARU TAMAN ROS YANG BERKEMUNGKINAN BESAR AKAN KE ARAH CAWANGAN PENAJA TIDAK LAMA LAGI.
YDP PAS HULU SELANGOR MENERIMA 30 KEAHLIAN BARU PAS DARU TAMAN KASTURI YANG MENJADI TUAN RUMAH TEMPAT CERAMAH KALI INI.



2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum!
Dengan penuh harapan UPN memberi fokus kepada skop SUNNAH dan BIDAAH mengikut perspektif ASWJ

Sari said...

tahniah!