Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, June 27, 2012

KERAJAN BN TIADA MAKLUMAT? JANGAN SAMPAI NEGARA DI HINA WALAU SETUMAT!

Kamu pemimpin UMNO/BN perlu ingat Ahli Parlimen dan rakyat...ahli parlimen adalah rakyat, mata mereka mata rakyat, telinga mereka telinga rakyat, teguran mereka teguran rakyat, pakatan mereka PAKATAN RAKYAT....kuasa mereka KUASA RAKYAT...adakah kamu masih berfikir bahawa mereka semua itu macam kayu yang kamu boleh bohong dan temberang ?
Jika masih begitu maka bersedialah kamu pemimpin UMNO/BN menghadapi KUASA RAKYAT dari PAKATAN RAKYAT.
Rakyat akan humban dan jambankan kamu bersama sejarah KOTOR kamu ke neraka bikinan kamu sendiri.

Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.
KUALA LUMPUR - Tidak ada keperluan menubuhkan Suruhanjaya Bebas menyiasat pembelian kapal selam baru Scorpene kerana pembelian kelengkapan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) itu dibuat mengikut Tatacara Pelaksanaan Kontrak-Kontrak Perolehan Peralatan Pertahanan Negara, Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.
http://www.sinarharian.com.my/nasional/zahid-suruhanjaya-bebas-siasat-isu-scorpene-tidak-perlu-1.61067

Yang itu kenyataan menteri umno....Kita tengok kenyataan pemimpin PAS pulak:-

Kerajaan negeri Kelantan sedia disiasat mana-mana pihak berhubung dakwaan penyelewengan dalam pentadbiran Kelantan Golden Trade Centre Sdn Bhd (KGT), kata Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

http://www.malaysiakini.com/news/201911

Kan jauh bezanya sikap menteri umno dengan pemimpin PAS..
Di Malaysia pasal kes scorpeane ini menteri kata kerajaan BN tiada maklumat walaupun di luar negara ada semua bukti. Kalau begitu, bersihkanlah nama Malaysia! Buatlah apa saja yang betul samada tegur ke ! beri amaran atau kalau berani keluarkan saman ke atas akhbar dan negara yang kununnya menghina PM Najib dan yang berkaitan.

No comments: