Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, May 12, 2012

NAK TUMPANG TOI AKHIRNYA TERKANTOI !

Terliur UMNO bila tengok Perhimpunan BERSIH 3.0 yang sangat berjaya telah dihadiri lebih 250,000 orang rakyat Malaysia berbilang bangsa ,berbilang parti(PKR,PAS,DAP,MCA(Ketua Wanita MCA Melaka), UMNO(Tan Sri Kadir) dan NGO, dari semua peringkat umur bayi, kanak-kanak, remaja, pemuda, tua dan veteran super duper serta orang OKU secara sukarela.
Tapi UMNO yang dikerah ahlinya kununnya seramai 3 juta orang(termasuk yang dah keluar UMNO ) tidak mampu mengerah satu pertiga ahlinya walau disediakan bas dan wang saku ke Stadium bagi merayakan UMNO kununya ke 66 (yang sebenarnya ke 24 sebab UMNO lama dah lama haram pada tahun 1987, buah tangan Tun Mahathir masa tu).
Ada desas -desus ramai tak hadir disebabkan golongan muda malu dengan fakta sejarah yang tidak betul mengenai umur parti UMNO. Mereka tidak tahu menahu bahawa parti UMNO asal telah diharamkan pada 1987 dan dihidupkan semula oleh Tun Mahathir pada tahun 1988 dengan nama UMNO(BARU). Sedemikian umur UMNO(BARU) sekarang ialah baru 24 tahun bukan 66 tahun. eee malunya Pimpinan UMNO menipu sejarah termasuk Tun Mahathir dan yang lain .

1 comment:

Anonymous said...

rakayat malaysia rugi hampir 40 juta disebabkan perhimpunan umno2012-1988=66


kos stadium.bunga manggar saguhati,bas.hotel..kerusi merah