Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, May 3, 2012

DASYATNYA PERANGAI PENGERUSI BN, MACAM BANGKAI

Patutlah ramai perasuah atau salahguna wang(bahasa UMNO) hanya setakat dakwa tidak sampai hukuman.
Kalau jatuh hukum pun, bla-bla rayuan akhirnya ....
.

Pendakwa Perancis dakwa Najib minta AS$1b untuk Perimekar Pendakwa awam Perancis yang menyiasat urusniaga pembelian senjata Perancis-Malaysia mendakwa telah menemui bukti bahawa menteri pertahanan

ketika itu, Datuk Seri Najib Tun Razak telah meminta AS$1 bilion (RM3 bilion) untuk syarikat tempatan Perimekar daripada DCNI - anak syarikat pembuat kapal Perancis DCN.

Menurut kertas pendakwaan yang didedahkan oleh NGO Suaram hari ini, satu faks menunjukkan bahawa Najib didakwa telah meminta jumlah tersebut untuk Perimekar sebagai syarat bagi mengadakan satu pertemuan dengan beliau pada 14 Julai 2001.

Faks yang bertarikh 1 Jun 2001 adalah dari Francois Dupont, wakil Malaysia untuk syarikat swasta Thales Asia International, kepada D Arnaud.

Dokumen itu, satu daripada 153 yang ditunjukkan kepada Suaram, telah dirampas oleh polis Perancis dari pejabat Henri Gide, seorang pegawai Thales.(malaysiakini)

5 comments:

Anonymous said...

Itu yang terdedah baru sikit bang...
Kalau kepala penyamun ni kaut 3Billion apa lagi berok2 yg ada dibawahnya?!

Anonymous said...

Mampos Najib

Mampos UMNO/BN

Anonymous said...

yg seronoknya penyokong2 tegar umno tempat aku ni masih ramai yg bodoh. pemimpin mereka kaya raya mereka masih lagi tinggal diflat dua bilik dengan enam org anak.
apabila dekat pilihanraya dapatlah rm200 upah tampal poster itu pun dah belagak nak mampus, pantang ditegur melenting macam babi gila.

Anonymous said...

patut lah Ijat selamba jer balun RM250 juta...najib sengeh jer..

gampang...

Anonymous said...

mereka tu keturunan anak haram. ..
semua yg haram mereka telan.