Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, April 24, 2012

KESAN UNTUK ASPAN?

Testmoni PM selepas Hussin Onn paling banyak iaitu bermula dari Dr Mahathir hingga ke DS Najib . Antaranya ialah:

1. Mengatasi David Coperfield sebagai magician world class dengan menghilangkan terus BBMB dari bumi Malaysia.

2. Menjadi ahli silap mata terhebat dunia melenyapkan berbilion RM duit negara tiap tahun dan ini mendapat pengiktirafan tertinggi Audit Negara.

3. Berkemampuan membawa masuk wanita Monggolia ke Malaysia dengan kuasa super magic tanpa dapat dikesan peralatan electronik tercanggih dan berupaya menghilangkan terus wanita tersebut dari muka bumi dengan hanya jampi serapah c4.

4. Membawa Malaysia menjadi negara pertama di dunia dimana lembu2 diternak dalam kondo mewah, mengatasi pencapaian negara2 maju seperti USA & New Zealand dimana lembu2 masih mendiami kandang.

5. Menjadikan Malaysia sebagai kalangan negara pertama dimana peguam boleh " korek korek " dan " jolok jolok " perjalanan sistem kehakiman negara.

6. Menteri Malaysia juga antara kalangan menteri yang mencipta rekod, membayar ratusan ribu RM hanya untuk sekali panjat dan menenggek atas perut artis seksi.

7. Malaysia di era PM2 ini juga paling banyak membina pagar seperti " Pagar Aman ", " Pagar Kelang ", " Pagar Polis " dan segala jenis pagar yang pelik2 yang tak ada dizaman PM sebelumnya.

Itu sedikit antara puluhan testimoni PM era pada & selepas Mamak Kutty. Dan satu lagi di zaman PM2 ini juga paling ramai Melayu kulit legam yang mampu dilahirkan oleh satu2nya parti Melayu iaitu UMNO.

Sesuailah dengan slogan Malaysia boleh. Jangan Sdr Aspan nafikan kejayaan dan testimoni2 ini.

No comments: