Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, April 2, 2012

INALILLAH ! PEJUANG BN DIRENJAT ?

Tadi pagi BK dikejutkan dgn berita kematian sahabat BK yg juga aktivis UMNO Bukit Panau Allahyarham Ustaz Rosli Husin, 47 dan juga Allahyarham Mohd. Daisan Ibrahim,37.

BK sempat melawat keluarga arwah pg td dan menurut abg Allahyarham Ustaz Rosli, arwah meninggal dunia disebabkan terkena renjatan elektrik bervoltan tinggi semasa memasang bendera BN di papan tanda berdekatan dgn kabel pncawang trsebut.

Menurut saksi yg berada ditempat kejadian, batang buluh yg digunakan si arwah tidak menyentuh dan masih jauh dr kabel pencawang tetapi mngkin disebabkan buluh yg digunakan masih baru(lembap) mnyebabkan tarikan elektrik yg brvoltan tinggi itu mnyambar btng buluh dan mangsa. Apa2 pun prkara ini sdh dlm siasatan pihak brkuasa..

BK mohon kpd semua agar dapat kita sedekahkan al-fatihah buat si arwah, smoga ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. takziah buat keluarga mereka...

TQ-bicarakelantan
http://malaysiaberih.blogspot.com/2012/04/mati-ketika-pasang-benderablogger-umno.html




No comments: