Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, November 17, 2011

BUKIT SENTOSA BERGEGAR OLEH MB NIZAR !



YDP PAS Kawasan hulu Selangor menekankan agar rakyat terus menolak dari mengundi Kerajaan BN yang sudah terlalu teruk dengan pentadbiran rasuah yang semakin terdedah terutama di media mereka sendiri.

Ustaz Wan Muhammad Shamsuddin merangkap Ketua Zon Bukit Beruntung membacakan doa agar majlis diberkati dan berjalan dengan baik.


Ketua Penerangan PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 merangkap Unit Amal dengan tenaga muda cilik yang akan menjadi pelapis hebat akan datang.

Dalam dewan lebih selesa bagi yang ingin bersila sambil mendengar ceramah.

Pak Khalid(Khalid Jaafar) Penyelaras DUN Batang Kali bertanggungjawab menjelaskan isu-isu semasa yang perlu diketahui rakyat terutama pengundi yang belum bertukar kepada mengundi Pakatan Rakyat.Beliau terus memberi butiran darihal laporan audit yang mendedahkan keburukan pengurusan Kerajaan BN.



Dari kiri En. Chng Boon Lai (Pengerusi DAP Hulu Selangor), dikuti PAK Khalid (Khalid Jaafar) sebagai Penyelaras DUN Batang Kali dan di hujung sekali Yang DiPertua (YDP) PAS Kawasan hulu Selangor Tn Hj Muhammad Idris Ahmad.


Dalam Dewan Parlimen semalam MB Nizar menjelaskan kisah Rosmah (isteri PM) dibincangkan kerana cara perbelanjaan beliau(Rosmah). Pembelian cicin RM24 juta disentuh serta bega tangan yang berharga jutaaan



Ramainya peminat ingin mengambil gambar Mantan Menteri Besar Perak yang telah dirampas jawatan dan pentadbirannya oleh cara kejam dan tidak bertamadun oleh Kerajaan Bn melalui Ketuanya DS Najib.


Wah bersemangat Sdr Rahmat Timbalan Ketua Cawangan Bukit Sentosa 2 bersebelahan MB Nizar selepas tamat program ceramah.

3 comments:

musafirlalu said...

Salam.... Islam tetap diperjuangkan walau sehebat mana rintangan yang terpaksa ditempuhi.

Yong said...

Takde pompuan ke Yob?

pasbs2 said...

Muslimat sepatutnya dalam dewan tapi mereka duduk sebelah kanopy kiri, kamera teman tak cukup terang.