Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 11, 2011

PM PALING BOROS LEBIH DASYAT DARI SOROS

Komen : 1. Fakta 2 hari lawatan 'ATAS JEMPUTAN' ke Khazastan bernilai RM 1 JUTA lebih.
2. Fakta 2 hari lawatan Turkmenisthan dgn kos RM323,268
3. Fakta bercuti senyap di Australia dgn kos pesawat RM9 juta.

Kalau George Soros pun kalau belanja tak guna wang kerajaan, dia bisnes sendiri.

Kementerian Luar Negara hari ini mendedahkan bahawa lawatan dua hari Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke Kazakhstan pada bulan Jun lalu bernilai RM1 juta. Dewan Rakyat diberitahu jumlah keseluruhan sebanyak RM1,072,213.22 dibelanjakan bagi Perdana Menteri dan rombongannya menghadiri Forum Ekonomi Dunia Islam, lapor Malaysia Kini.

Lawatan itu yang berjaya memeterai lima perjanjian antara Malaysia dengan Kazakhstan tetapi menimbulkan bidasan apabila timbul dakwaan lawatan itu juga digunakan oleh keluarga Najib bagi merisik bakal menantunya.

Dalam laporan yang sama, Menteri Luar Ngara Datuk Seri Anifah Aman turut menjelaskan, lawatan dua hari Najib ke Turkmenistan pada 11 dan 12 Julai pula bagi memenuhi undangan presiden negara itu.Lima dokumen ditandatangani dan perbelanjannya pula berjumlah RM323,268.19.

Manakala lawatan ke Perth pada 31 Ogos hingga 3 September lalu pula merupakan lawatan peribadi, namun khabarnya menggunakan pesawat yang dibayar sewanya oleh kerajaan. Cuba baca di sini.

No comments: