Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, September 8, 2011

JASA MU MEMANG TIDAK DIRAGU ! JANJI JPA DALAM SEMINGGU




ALOR SETAR; Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) akan menyelesaikan masalah pencen Syed Omar dalam tempoh seminggu bagi membolehkan wang pencen itu diserahkan kepada balunya Sharifah Aminah Syed Ali.

Pengarah Bahagian Pasca Perkhidmatan (Pencen) Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA), Datuk Yeow Chin Keong menerangkan mengenai prosedur penerimaan pencen kepada balu Syed Omar Syed Yasin, Sharifah Aminah Syed Ali ketika ditemui di Taman Nakishah di sini, hari ini.


Sharifah Aminah Syed Ali tidak dapat menahan sebak ketika ditemubual pemberita di kediamannya di Taman Nakisah di sini, hari ini. Dia bersyukur apabila Pengarah Bahagian Pasca Perkhidmatan (Pencen) Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Datuk Yeow Chin Keong memberi jaminan akan menyelesaikan masalah anggota Polis Syed Omar Syed Yasin yang tidak menerima pencen sejak kematiannya pada 1962 dalam tempoh seminggu.

Hebat!. Itu saja yang boleh diucapkan kepada JPA. Selepas 49 tahun kematian Syed Omar. Hari ini JPA berjanji akan menyelesaikan masalah itu dalam masa SEMINGGU. Itupun selepas Mat Sabu berucap menyentuh kes serangan Mat Indera di Bukit Kepong. So kepada siapa harus diucapkan terima kasih?. JPA, Mat Sabu atau...Rosmah?./PASPB

No comments: