Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, August 7, 2011

SUBHANALLAH ! ULAMA ARAB PUN SANGAT HORMATINYA !

3 comments:

tungkaran hati.blogspot said...

Ramai yang masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....!
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP yang anti-Islam terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...!
kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
Jika UMNO itu jahil mentadbir negara maka sekarang inilah waktunya PAS membuktikan ianya lebih baik dari UMNO...bukannya sekadar ceramah dan tazkirah semata-mata.
Cuba lihat PAS di Selangor , PPinang dan Kedah adakah dihormati!!!
Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah Negara Islam yang berdaulat bukannya negara kebajikan seperti yang dikehendaki oleh DAP dan sekutunya!

Pak Mat said...

Wooiii! Tungkaran hang ni sasau ka mabok ka di bulan posa ni... Nak kata kena rasok dengan hantu setan,depa dah kena korong,aku ingat nafsu hang yang dok jadi tak ketahuan hala ni... Masa Pas sorang2 lawan amno bukan hang dengan geng2 hang tulong pun.Bila pas kuat bersama pakatan dan amno pun nyawa2 ikan, tiba2 hang plak jadi sasau... Lebih baik hang Diam..Aku bukan Marah Tapi Nasihat....

Anonymous said...

Pak Mat pun dah jadi sekular sebab dah masuk "lebih nafsu dari iman" . Ini semua adalah kerana hasutan Anwar/PKR dan DAP. Bermuhasabah lah semua orang PAS. Jangan ikutkan nafsu. PR kuat pun tak ada guna kepada PAS, perjuangan PAS yg asala di tolak tepi. PAS kalau nak duduk dlm PR biarlah DOMINAN, dengar sini PAS mesti DOMINAN dlm PR. Bukan mcm sekrang,sekali LKS atau LGE atau Karpal poosing berdehem, NIk Aziz / Haji Hadi terus KECUT TELOQ. Ini orang pemimpin ISLAM apa ni, asyik KECUT TELOQ. Pikirlah yg terbaik utk ANAK CUCU ISLAM kita bukan utk NAFSU PEMIMPIN PAS SEKARANG SAJA> BODOH punya orang.