Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, August 8, 2011

SINAR 8811 MEMANG HEBAT ! RAKYAT MALAYSIA KENA PERAMBAT CEPAT !

Memang teman nak kempen rakyat Malaysia beli akhbar Sinar versi di Selangor 8-8-2011 atau 8811 hari ini. Versi di negeri lain tak tahulah sama isinya. Teman tak kira dan tak kisah kalau teman dikatakan talibarut akhbar Sinar.
Bacalah Sinar 8811 kerana ada penjelasan tentang isu panas kerajaan BN aka kes pendaftaran biometrik kunun tapi ada beribu Mykad Merah telah ditransformasikan terus jadi Mykad Biru serta terus ada pendaftaran untuk jadi pengundi berdaftar.

Kes atau isu ini diperjelas sehingga 4 muka.Pedulikan kes JAIS serbu Gereja , tumpukan kes Mykad dan Daftar Undi PR ini yang menggugat kedaulatan negara.
Di dalamnya ada Penjejakkan 'Mismah' dan Pembongkaran semasa buat semakan oleh Pemuda PAS.
JPN(Jabatan Pendaftaran Negara) belum dapat jawab isu PR kerana Ketua Pengarah , Datin Jariah Mohd Said sedang bercuti sakit.Datin Jariah sebelum ini pada 3 Ogos menafikan dakwaan Mismah menjadi warganegara dalam tempoh 4 jam.
Semua rakyat Malaysia perlu sensitif dengan isu yang hangat dan perlu diperhangatkan kerana melibatkan hak dan kedaulatan negara.

1 comment:

sumera said...

great article. thanks for sharing