Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, August 16, 2011

ONAR ATAU YANG SEBONAR ? PANEH NIE !

Komen : Semalam dasyatnya MB NS beri zakat dokek berjuta !Ekoran kebanggaan beliau maka ada juga blogger UMNO yang mengomen keadaan sebenar UMNO dalam Negeri Sembilan. Bacalah tulisan Paneh Miang ini.

Keluarga Mohamad Hasan saja yang kaya
1. Mohd Helmy Din (Ketua Pemuda UMNO Negeri Sembilan aka Ketua Pemuda UMNO Rasah) umpama peminta sedekah dari satu kementerian ke satu kementerian tanpa sebarang pengaruh politik.

2. Adnan Abu Hasaan (Ketua Pemuda UMNO Kuala Pilah) masuk dalam kategori YB Paling Miskin.

3. Shahrul Ekhsan Osman (Ketua Pemuda UMNO Seremban) menunggu maso untuk bankruptcy.

4. Mohd Razi Mohd Ali (Ketua Pemuda UMNO Jelebu) mengampu Mohamad Hasan siang malam dongan harapan dapek jadi YB.

5. Mohd Isam Mohd Isa (Ketua Pemuda UMNO Tampin) hidup mati untuk Shaziman.

6. Nizam Aman (Ketua Pemuda UMNO Jempol) sekarang bercucuk tanam lado.

7. Mohd Faizal Hj. Ramli (Ketua Pemuda UMNO Teluk Kemang) tongah tak berduit dan tak bekojo.

8. Khairy Jamaluddin (Ketua Pemuda UMNO Rembau aka Ketua Pemuda UMNO Malaysia) adalah 'menantu bayangan' Bapak ANUwar Bin Ibrahim, mengharap jadi Menteri, jarang jenguk kawasan sendiri, the world richest unemployed, nombor 2 pakar dalam demonstrasi selepas Bapak ANUwar Bin Ibrahim, menantu kesayangan pak mertua, TIADA semangat Melayu, pesalah Lembaga Disiplin UMNO yang dibebaskan, bercita-cita jadi Perdana Menteri termuda, dikhabarkan ada kaitan dengan Air Asia & Malaysian Insider, kurang sokongan akar umbi Pemuda UMNO bla...bla...bla...(banyak sangat kalau nak senaraikan).


Siapa kata masuk UMNO boleh jadi kaya?

Kecuali Khairy...Ketua Pemuda, Ketua Wanita, Ketua Puteri, Ketua Cawangan, termasuklah wakil rakyat UMNO di Negeri Sembilan ni sebenarnya ramai yang sengkek sobab Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Sembilan kodokut ya amek.

Keluargo Mohamad Hasan yo yang kayo. Anak buah semuo dibiar melingkup.

Najib dan Muhyiddin kalau nak tau masalah UMNO, jangan setakat tanyo Ketua Bahagian sajo. Pegi jumpo akar umbi di setiap cawangan serta sayap UMNO di setiap Bahagian.

Akar umbi UMNO nak begorak buek kojo pun tak berduit, jadi camno nak monang PRU-13?

No comments: