Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, July 26, 2011

ORANG ASLI MELUAT PROJEK BUSTER PAM CHUAT

Apa dah jadi Kerajaan BN yang berMBkan DS Adnan , apataknya krisis air menghantui Orang Asli Kg Chuat.
Kebanyakan perigi yang digali sudah kering manakala namun masih tidak boleh digunakan air Sg. Bera dijadikan alternatif didapati kotor dan tidak bersih disebabkan bercampur air buangan pelupusan sampah.
Walaupun kerajaan telah membina PAM baru tetapi pam tersebut masih tidak boleh digunakan kerana tidak mencapai tahap piawaian yang dikehendaki.Kontraktor yang dilantik sudah diberi 4 kali surat supaya dibaiki kelemahan pam yang dibina.

No comments: