Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, July 22, 2011

BILA T-SHIRT BERSIH HARAM ! VIDEO BERSIH HALAL ?





Komen : Setakat bukti begini memang Malaysia boleh hancur ..sehancur bukti gambar Pulau Batu Putih yang hasilnya Malaysia putih mata. Itu pasal bila di bawa ke mahkamah banyak kes demonstrasi dimenangi pihak Pakatan Rakyat .

Jika perhimpunan ini dijalankan tanpa gangguan dan diberikan kerjasama secara sepenuhnya oleh polis maka tiada provokasi, tiada tangkapan, tiada keganasan, tiada tuduhan liar oleh pihak demonstrasi,, tiada kecederaan, tiada kematian dan tiada Polis yang tersentuh sampai terjatuh.

Biasanya sebahagian pencacai BN akan mendakwa, Jika tiada perhimpunan maka tiada segala masalah ini.. Jawapan teman : Perhimpunan aman adalah hak rakyat dan ianya termaktub di dalam perlembagaan.

Persoalan ini yang bermain kepala jemala rakyat bukan versi pencacai.
1.Lapuran perubatan mendapati, patah tulang rusuk, patah gigi dan cedera pada bibir apa kena mengena nya dengan keganasan polis?
2. susuk badan sebenar Baharuddin seakan akan pelakun komedi Mr. Os tapi lelaki dalam video tu mirit kah badan dia.
3.tak nampak pun baju biru 'wetsuit' menyelam, T kuning Bersih dan seluar kelabu 6 poket.

Terseksalah rakyat Malaysia nak fikirkan. Kesahihan penjelasan PDRM pulak jadi isu pertikaian rakyat pulak ni.

1 comment:

Unknown said...

di masjid india ada kanopi, ada petugas, siap borang lagi. konon untuk para peniaga yang nak mengadu sebab perniagaan merekaq rugi. aku yang berniaga datang ke situ, orang lain rugi aku untung banyak. mana ada orang berniaga dapat rm30 je, bohong. tulah mana nak berkat, ada pakcik melayu isi borang dia rugi rm2,000 bid'ahnya, siapa suruh tak berniaga. mana ada orang berhimpun di masjid india, mamak adalah. entahlah, inilah kempen yang dilakukan oleh puak-puak mereka di little india.