Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, June 5, 2011

BILA MENTERI & BEKAS MB MASUK COURT, SAPA SANGKUT !

Bulan Jun ini adalah bulan cun di mana sebahagian adalah musim cuti sekolah yang dipenuhi keluarga pergi bercuti, melancung dan ibadah umrah. Cuma yang menarik pada kerajaan BN/UMNO , mereka kebetulan sibukkan mahkamah dengan kemuculan seorang Menteri di jabatan menteri dan seorang bekas Menteri Besar Selangor.
Pada 6 jun ini bekas MB Selangor Khir Toyo akan hadapi perbicaraan kes rasuahnya manakala Menteri diJabatan Menetri Tan Sri Aziz celupar akan hadapi tuduhan hina mahkamah.
Pada 10 jun kes remaja ditembak mati oleh anak buah Menteri Dalam Negeri iaitu Kpperal Jenaian.Masa 10 jun ini dikatakan keputusan akan keluar.
13 Jun pula Kes Khir Toyo lagi.
Cuma kita belum lihat tarikh bila PM nak turun jadi saksi kes Liwat II. Rakyat mahu keadilan ditegakkan dan waima PM atau Menteri atau Hakim sekalipun kalau dan berkait dalam perbicaraan wajiblah turun padang. Rakyat memerhati dan membaca semua berkenaan kes mahkamah masakini dan peringatan pada BN ...JANGAN TIPU RAKYAT dan juga JANGAN KELIRUKAN RAKYAT. RAKYAT BUKAN BODOH.

No comments: