Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, May 10, 2011

PANEH MINANG BUAT HISHAM PANAS & MIANG !

Komen : bacalah antaranya banyak fakta benar yang membuatkan Menteri Dalam Negeri kantoi dalam KPInya. Sampai ada cadangkan Hisahm ini ditukar ke Kementerian Belia & Sukan yang sesuai dengannya. Semuanya luahan dari blogger BN/UMNO yang meluat dengan tindak-tanduknya.

Seterusnya baca di sini
:-

Bila UMNO Sembrong nak SINGKIR Hisham?!
1. Memula hunus keris, pastu sarung semula sambil minta maaf.

2. Pastu nangis depan polis dan banduan.

3. Lepas nangis bagi amaran pulak sambil sengih dan goyang kaki.

4. Ingatkan lulusan undang-undang hebatlah pegang KDN, tapi rupa-rupanya...Gallus gallus domesticus!

5. Meh kita recall apa kes yang menyebabkan umat Melayu di Malaysia ni meluat sangat dengan Hisham.

i. Ong Tee Keat (mantan Presiden MCA) & Yong Khoon Seng (Naib Presiden Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP) yang pernah menuntut agar biasiswa JPA diberikan berdasarkan merit dan bukannya berdasarkan kuota Bumiputra yang sedia termaktub dalam Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan. - TIADA TINDAKAN.

ii. Namawee yang jelas mengutuk wanita Islam bertudung, menghina azan, menghina Raja-Raja Melayu, menghalau Melayu balik ke hutan dan hidup macam sakai. - TIADA TINDAKAN.

iii. Surind Thambi yang pernah menghina Islam dalam blognya. - TIADA TINDAKAN.

iv. Wee Ka Siong yang mempersoalkan kontrak sosial dalam Perlembagaan Persekutuan. - TIADA TINDAKAN.

v. Chua Soi Lek Kong Kek Khuat yang menuntut kuota perniagaan Melayu dikurangkan serta menghina Islam secara tersirat dalam kenyataannya sebelum ini. - TIADA TINDAKAN.

vi- Majlis Peguam Malaysia yang jelas menghina Islam sebagai Agama Persekutuan dengan menganjurkan Forum Memeluk Islam serta memperlekehkan peranan Mahkamah Syariah di Malaysia. - TIADA TINDAKAN.

vii. Teresa Kok yang meminta Azan diperlahankan, serta menggantikan tulisan Jawi kepada tulisan berbahasa Cina. - TIADA TINDAKAN.

viii. Lau Bee Lan dan Pakiam terhadap percubaan mempersenda umat Islam serta Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan dalam kes tuntutan penggunaan kalimah "Allah" dalam Injil. - BACUL TINDAKAN.

viiii. DAP Komunis yang jelas memperlekehkan Islam, Melayu & Raja Melayu di negara ini. - TIADA TINDAKAN.

x. Akhbar-akhbar berbahasa Cina yang sering menerbitkan kenyataan berbau perkauman yang paling dahsyat dalam sejarah Ketamadunan Malaysia. - TIADA TINDAKAN.

xi. Masjid di Temiang, Seremban di simbah cat, surau diletakkan kepala babi, tapi pembakar gereja jugak yang ditangkap. - DAYUS TINDAKAN.

xii. Dua orang guru Melayu di Penang dan Johor dikenakan tindakan tatatertib oleh Kementerian Pelajaran, kononnya mengeluarkan kata-kata berunsur hasutan. Tapi Cinapex DAP, MCA, GERAKAN serta Pariah Majlis Peguam boleh bebas bercakap sesuka hati menghina Melayu dan Islam. - BACUL TINDAKAN.

xiii. Bible dalam bahasa Melayu menggunakan perkataan "Allah" yang jelas bertentangan dengan Enakmen Agama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1998, telah dilepaskan KDN kepada awam. - DAYUS TINDAKAN.

xiv. Terbaru, tuntutan Kristian sebagai agama rasmi Malaysia? Bab ni kami akan ulas lanjut di artikel akan datang.

6. Hisham...kau tak rasa ke yang kau telah memalukan keturunan Onn? UMNO Sri Tambak, Sembrong memang sayang sangat ke dengan Hisham? UMNO Sembrong ni paloi ke apa?

7. Eloklah Najib pertimbangkan dengan serius...se..serius..seriusnya menukar portfolio sepupu kesayangan tu ke kementerian baru iaitu Kementerian Permata bagi menjaga kepentingan sepupu ipar dia, Rosmah.

8. Yolah, sementelah si Hisham ni kuat nangis dan cembeng, dok Kementerian Permata tu eloklah sangat.

9. Tarikh 13 Mei 2011 dah makin hampir ni Hisham. Kau nak biar sejarah berulang ke?

10. Siapa yang untung kalau 13 Mei berulang kembali? Bukan Bro Anwarkutti dan sekutu yahudi dia ke?

11. Kalau tak nak Malaysia jadi macam Iraq, cegahlah sebelum parah!

2 comments:

azmie said...

bukan setakat isyam, semua sekali dalam ameno tu kena campak masuk laut. tak pulak dia komen bab tu, atau malaon ni memang bodo seropa mcm org ameno yg lain, tak mau mengaku yg keputusan dibuat sebagai concensus parti bukan individu

Anonymous said...

setuju...1 Malaysia setuju