Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, May 16, 2011

HAKIM ARAH ANWAR BELA DIRI, JANGAN SAKSI DIKETEPI WALAU PERDANA MENTERI !

Pasukan bela DSAI akan memanggil 30 saksi pada sesi pembelaan yang akan bermula 6 Jun ini. Antara saksi yang akan dipanggil ialah Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, isterinya Datin Seri Rosmah Mansor, bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan Datuk Mumtaz Jaafar.

“Kami akan mempertahankan kedudukan kami. Kami akan memanggil kesemua saksi termasuk Najib, Rosmah, Musa Hassan dan Mumtaz.

“Adalah jelas dalam keterangan sebelum ini, Najib, Rosmah, bekas Ketua Polis Negara terlibat dalam kes ini,” kata Anwar.

Salah seorang peguam pasukan pembela Sankara Nair berkata, mereka juga akan membawa saksi pakar untuk memberi keterangan.

“Kami kecewa dengan keputusan dipanggil membela diri,” kata beliau sambil menambah, tertuduh seharusnya telah dibebaskan.

Beliau juga mengesahkan Anwar akan menjadi saksi pertama pembela untuk memberi keterangan.

“Beliau perlu (jadi saksi utama),” katanya.

2 comments:

zul_neem said...

assalamualikum

Teman teringat akan sebuah filem dinegara atas angin iaitu The France Connection yang memenangi beberapa anugerah academic award Amerika.Filem ini sungguh menarik dimana mengesahkan dua orang dektektif polis dengan geng dadah(narcotik) di New York.Maka kali ini teman nak menonton pula sebuah filem yang bernama The Malta Connection yang berkemungkinan boleh memenangi anegerah perfilimen Malaysia.Diharapkan PDRM boleh bertindak dengan berani tanpa memilih bulu untuk menangkap culprit-culprit yang memalukan imej negara .Dan lagi boleh menunjuk kemampuan dan berkesanan selagak,setanding dengan Police Interpol.Sangat diharapkan.Ingat teman bayar cukai tau.

zul_neem said...

assalamualaikum

sorry dan maaf artikel ini untuk siapa individu bersama ke malta.maaf jangan marah