Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, April 15, 2011

KALAU POLIS UMUM HARI INI, BN MATI !

Daripada kenyataan Ketua Polis Negara kita boleh membuat kesimpulan bahawa lelaki di dalam video tersebut bukan Anwar. Ini berdasarkan maklumat berikut :
Kertas siasatan hanya akan disiapkan minggu depan selepas pilihanraya Sarawak. Kalau diumumkan minggu ini dan ternyata bukan Anwar.... Rosaklah rancangan UmNo.
Kesan siasatan mungkin mempengaruhi keputusan pilihanraya Sarawak...... Confirm bukan Anwar.... Confirm BN kalah di Sarawak.
Seperti biasa kalau UmNo kalah dalam apa-apa juga pertandingan atau pilihanraya keputusan akan diumumkan lambat-lambat..... kalau boleh tak payah diumumkan terus.
Memandangkan pilihanraya Sarawak amat penting buat UmNo terutama Najib bagi menentukan tarikh pilihanraya umum akan datang maka perkara yang paling penting bagi KETUA pOLIS nEGARA menyelamatkan kerajaan dan maruah Najib.

9 comments:

mae said...

salam bro.... itu entri penyedap je... kalau sekira nya pelaku itu DSAI mcm mana pulak.... IGP kata video tulen pelaku bukan superimpose wanita tu pun dah di ambil kenyataan.... So DSAI get ready...apa apa dan mcm mcm boleh brlaku dalam perintah BN ni bro....

Anonymous said...

bn akan buat apa saja demi nafsu utk terus berkuasa. bukan saja menipu, membunuh pun meka sanggup..

ALahaI sI LunCAi said...

AKU TAK FIKIR VIDEO NI ADA KAITAN DENGAN UMNO. TAK PERLU PUN.

AKU TUNGGU BICARA MENGAPA AIR MANI NUAR ADA DALAM DUBUR SAIFUL...

Anonymous said...

Aik ? Tak faham ke? Maksud teman, kalau KPN umum hari ini bahawa DSAI bukan dalam video maka ANwar tak bersalah dan rakyat Sarwak akan lebih percaya pada Pakatan Rakyat.
Tapi kenapa KPN tak umum sekarang jika DSAI disahkan dalam video, tentu BN dapat bonus dalam PRN10 Sarawak esok!

Anonymous said...

Luncai... bila masa ada air mani Anwar dlm dubur saiful?... sah tak baca laporan perbicaraan mahkamah... sampai skrg pihak pendakwaan tak dpt buktikan wujudnya air mani tu...

fazrin2211 said...

tak tau la apa nak jadi....

Anonymous said...

bukan air mani la Luncai.. sebab tu dlm laporan dok kata DNA je...sebab ianya mai dari berbagai kaedah selain dari mani..

john labu said...

luncai tu otak mcm lembu...serupa mcm otak umno

Anonymous said...

tapi kalau polis umum hari ni yang itu anwar pulak, lembu pas akan kata itu modal bn untuk menang pilihan raya di sarawak..

ala sudah la pas.. kaki spin! ekeke