Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, April 4, 2011

BILA SERAH PADA POLIS, TUP-TUP MASUK YOUTUBE


Kalaulah benar ini sebahagian daripada video yang digemparkan itu, ternyata sahih bukan Anwar.

Sebab daripada imej manusia yang dikatakan Anwar itu jelas bukan Anwar.

Bukan itu saja teman seorang polis akan teman persoalkan 3 perkara sebelum teruskan siasatan TAK PERLU SURUHANJAYA kerana laporan polis telah dibuat :
1. Kenapa gambar filem dalam hitam-putih ? Kata nak kenakan DSAI, gunakanlah gambar
warna agar rakyat akan terus percaya, almaklumlah kena detail samada
pelakun tu kulit hitamke? sawo matang ke atau putih melepak?
2. Semasa 5 minit pertama aksi dalam bilik dah berlaku , kenapa tukang skodeng
(Datuk Trio) tak panggil JAKIM, BADAR , Polis dan Wartawan dan serbu bilik
tersebut ? Kenapa syok sangat rakam sampai 21 minit tanpa membuat laporan?
3. Kenapa video tersebar meluas, kata Datuk Eskay rakaman video ada satu salinan,
tapi bila serah pada polis sampai ke BTN pun ada salinan. Boleh rakyat percaya
pada POLIS?

Dan sekali lagi kami menyatakan dengan tegas, Suruhanjaya Diraja TIDAK diperlukan semata-mata untuk mensahihkan samada imej itu Anwar ataupun bukan. Kerana memang ternyata ia bukan Anwar! Jangan perhabiskan wang negara semata-mata untuk melayani fitnah Datuk T dan UMNO ini.

Apatah lagi video seks fitnah ini dikatakan ditayangkan secara penuh di kursus Biro Tata Negara dan di pejabat Jabatan Kemajuan Masyarakat (Kemas), demikian kata Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Datuk Mansor Othman.

Video 21 minit itu dipertontonkan kepada peserta BTN termasuk mahasiswa di Pulau Pangkor baru-baru ini, kata beliau.

Selain itu “puluhan” orang kampung di Penanti, Pulau Pinang juga dikumpul untuk menyaksikan video hitam putih itu di pejabat Kemas kawasan itu, tambah beliau.

Jelas ia semata-mata gerakan untuk mengaibkan Anwar, menjatuhkan Anwar dengan apa cara sekalipun sekalipun dengan mengedarkan video fitnah tersebut.

Sekaligus penayangan secara terbuka itu sekali lagi menyerlahkan tangan agensi persekutuan tertentu dalam menyebarkan video fitnah itu kepada orang ramai.

Ia agenda kotor dan jahat Datuk T & UMNO.

Jika begitulah permainan Najib, Datuk T dan UMNO, kesemua mereka akan binasa. Tunggu masa dan ketikanya saja.

6 comments:

Anonymous said...

kenapa hanya gambar itu yg dicut n paste kan? rasanya di awal video, jela menunjukkan itu anwar. lagi clear dari yg dicut ini. anda takot?wallahualam...

mamawana said...

SHAH ALAM: Bekas Mufti Wilayah Persekutuan, Dato Md Hashim Yahya menyatakan rakaman video seks, tidak boleh dijadikan bukti atau saksi dalam dakwaan zina, apalagi sekiranya video tersebut tidak diketahui kesahihannya.
“Tak boleh diterima. Dalam Islam, video atau gambar tidak boleh dijadikan bukti jika semata-mata berpegang kepada bukti itu kerana benda-benda seperti ini boleh diselewengkan lebih-lebih lagi dalam zaman ketinggian sains dan teknologi sekarang ini,” tegas beliau kepada Keadilandaily ketika ditemui kediamannya di sini semalam.

Menurutnya dalam syariat islam, bagi sesuatu pertuduhan zina, seseorang yang menuduh seseorang individu lain melakukan perbuatan tersebut harus tampil mengemukakan empat saksi.

Sekiranya individu terbabit tidak berupaya membawa saksi berkenaan, maka dia perlu dikenakan hukuman qazaf atau 80 kali sebatan rotan.

Sebatnya tukang fitnah tu..

Anonymous said...

anymous di atas, usah bicara sedemikian.. kalau di paste mana-mana bahagian pun pasti semua tidak kena. cuba reback balik soalan tu, kenapa dihitam putihkan? itu persoalan utama harus dipersoalkan. lagipula si pebuat sudah mengaku cuma polis sahaja yang tidak war-warkan. dapatkan maklumat dari semasa ke semasa sebelum membuat spekulasi awal. Inna-Allah masso birin.

zul_neem said...

assalamualaikum

Video yang ditunjukkan itu bukan brother Anuar yang terlibat seperti apa yang amat-amat dihendaki oleh mereka-mereka yang terlibat kerana pengambaraannya bersifat tersembunyi dengan menggunakan fokus low profil dan bersifat MLNF.Tambahan lagi persembahan tayangan video ini kurang professional dengan imej-imej yang kurang bercahaya dalam keadaan jumlah megapixel negetif.Jauhkan diri kita dari tangan-tangan jahanam yang ingin mengjahanamkan fikiran dan ilusi kita.

Anonymous said...

salam

setelah diteliti rakaman 2 minit ni, nyata manusia bodoh mcm org umno saja yg akan percaya,

sory, aku langsung tak percaya...
dlm teknologi yg cangging kenapa hitam putih yg jadi pilihan..mesti ada udang sebalik batu..

Anonymous said...

macam filem zaman P ramlee plak!