Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, March 22, 2011

SOALAN YANG DIPERSOALKAN !

1. Kenapa "Rakaman (video seks)" dan dihebohkan bersungguh-sungguh di akhbar dan di media elektronik di kala kemangkatan bonda Yang Dipertuan Agong ?
2. Kenapa video lucah timbul pada hari yang sama dengan Dewan Undangan Negeri Sarawak dibubarkan menunjukkan ada kepentingan politik tertentu?
3. Kenapa Hotel Seri Carcosa sanggup jadi tempat tayangan video lucah?
4. Kenapa wartawan dan pengarang sanggup hadir tanpa soaljawab ke Hotel 5 bintang tersebut?
5. Persoalan yang menunjukkan kebangangan polis tahap kritikal ialah apa motif perakam video tersebut merakamnya?
6. Kenapa Dato T atau perakam video tidak menyerbu si pelakon dan pelacur tersebut terus pada masa itu ? Padahal perlakuan seks itu berjalan selama 20 minit yang boleh memberi masa memanggil polis, pencegah maksiat dan orang masjid datang menangkap dan menjadi saksi? Kenapa hantar video sahaja?
Kalau nak jatuhkan DSAI kan elok pada masa sipelakun video lucah yang dianggap pemfitnah sebagai DSAI itu terus ditangkap dan mudah menjatuhkan DSAI?
7. Mana SB polis di kalngan wartawan dan petugas di Hotel Carcosa tersebut?
8. Kenapa Dato T tidak mahu menyrahkan 'video asal' kepada polis kecuali suruhan jaya bebas?
Kenapa mereka tak percaya kepada polis?

Sedenikian Pakatan Rakyat menggesa rakyat bersatu untuk menolak taktik kotor ini dan menentang usaha pihak tertentu yang menggunakan video lucah untuk menjatuhkan lawan,"

1 comment:

zul_neem said...

assalamualaikum

Serangan menggunakan strategi melalui epic kelucahan dan sex keatas pihak lawan sebenarnya ,pihak itu sudah ketandusan idea dan hilang keupayaan setelah pelbagai cara termasuk penangkapan,penyalahan penggunaan undang-undang,media cetak dan elektronik serta kaedah konsprirasi keatas DSAI menemui kagagalan.Majoriti rakyat Penang,Kelantan,Kedah,Selangor,Terengganu dan Perak serta negeri-negeri jajahan takluk BN yakni Negeri Sembilan,melaka,Johor,Pahang,Perlis,Sabah dan Serawak mula memuntahkan muak pernipuan dari pihak konspirasi yang terbabit.Mood golongan muda yang dulunya dibasahi dengan iklim hiburan dan kepoyaan tajaan egen-egen mereka telah mula mempertikaikan permainan mereka(pihak konspirasi) dengan melihat sscenario negara diambang bahaya.BAHAYA DARIPADA MEREKA-MEREKA INILAH.