Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, January 5, 2011

SEMOGA BERSERONOKLAH PENGUNDI & PENYOKONG UMNO DENGAN NIKMAT INI!



Datuk Ismail Sabri menteri yang menjaga "Kementerian Barang Naik" perlu memberi penjelasan dan mencari jalan untuk mengawal harga barang naik. Kerajaan cukup kejam menaikkan harga bahan bakar dan harga barang pengguna yang lain.
Bulan lepas RON 97 dan RON 95 dan diesel dah naik. Awal bulan Januari ini RON97 naik lagi. Harga gula dah naik, santan pun naik , harga bawang pun dah naik dan sayur gak naik ! Inikah yang dibangg oleh penyokong tegar dan pengundi tegar UMNO/BN?

Datuk Ismail dan kabinet kerajaan Barang naik (BN) tidak ambil peduli tentang isu harga barang pengguna naik dipasaran. Ismail Sabri perlu meletak jawatan kerana gagal dan cukup lemah. Kementerin Barang Naik (BN) dibaratkan seoarng yang pekak, bisu dan celik tapi buta hati dan perasaan.

No comments: