Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, January 18, 2011

BIASA DIBENCI TAPI JUMPA MB TERUS DIPUJI


Kunjung Hormat Dato' Seri Mohamed Nazri bin Tan Sri Abdul Aziz ke pejabat YAB Menteri Besar Kelantan sempena lawatan kerja beliau ke Kelantan pada 18 Januari 2011. Sebelah kiri ialah Dato Sri Setia Raja Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan.
Benarkah Anak Allahyarham Tan Sri Abd Aziz ini yang pertama beradab dengan memberi kunjungan hormat pada MB Kelantan Dato Tok Guru Nik Abd Aziz ?
Kalau benar , alhamdulillah , mudah-mudahan ada peningkatan dan perubahan dalam hatinya semoga Allah memberi taufik dan hidayah agar beliau tidak memperlekehkan orang Alim/Ulama/Imam dan pemimpin lain dengan mengkhinzir buta.

1 comment:

Anonymous said...

ambo tak puji. ambo keji. ni org muka serupa talam leper. dua2 belah boleh pakai. depan tok guru kecut telo belako. keluar pagar opih tok guru, meludah ke langit dia nyo. eeee lagi jijik dr khinzir dia nih