Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, December 22, 2010

SURAT DARI PENYAMUN MENAFIKAN MEREKA BUKAN PENYAMUN !

Nazri Aziz mengeluarkan kenyataan yang mengatakan bahawa APCO tidak terlibat dengan 1 Malaysia dan 1 Israel. Sayangnya Nazri Aziz sekadar memberikan bukti afidavit bertulis daripada APCO sendiri. Yahudi berjanji tidak akan menyerang Palestine, tidak mahu memusnahkan Masjid Al-Aqsa, tidak mahu membunuh orang awam. Malah Yahudi menggambarkan kepada dunia bahawa bangsa mereka adalah bangsa yang baik. Bangsa yang memperjuangkan kedamaian. Kali ini Yahudi APCO mengatakan bahawa mereka tidak terlibat dengan 1 Malaysia serta 1 Israel.

Adakah ini merupakan bukti kukuh bila yahudi sendiri yang mengeluarkan kenyataan? Anda mahu percaya dengan kenyataan ini? Terpulang kepada anda. Tahukah anda apakah peranan Yahudi APCO ini untuk kerajaan Malaysia sehingga dibayar RM 77 juta setahun oleh Kerajaan Malaysia? Apakah perkhidmatan yang diberikan oleh yahudi ini kepada Kerajaan Malaysia? Di bawah ini jawapannya, dipetik daripada Wikipedia. Sila klik untuk membesarkan image.

Tugas APCO sememangnya untuk menguruskan isu-isu politik sensitif di Malaysia. Maka tidak hairanlah bermacam-macam kaedah digunakan untuk menaikkan imej kerajaan lebih-lebih lagi melalui media baru (internet)

No comments: