Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, November 9, 2010

UNDI PUNYA PASAL UMNO TAK RASA KESAL


Bekas Adun MCA Subang Jaya, Lee Hwa Beng memohon maaf hari ini ekoran dakwaan beliau, Tuhan mengarahkan orang Kristian agar menentang negara Islam.

"Saya dengan jujur memohon maaf jika kenyataan saya tentang negara Islam teokrasi telah menyinggung perasaan mana-mana pihak," kata Pengerusi Lembaga Perlabuhan Kelang dalam twiternya hari ini.

Semalam Harakahdaily English menyiarkan berita kenyataan Lee yang mendakwa, negara yang berasaskan Islam akan mengharamkan semua agama lain.

"Sebagai orang Kristian, kita mesti takut negara Islam teokrasi lebih dari segala-galanya. Kenapa DAP membantu PAS mencapai hasrat itu?" tulis beliau melalui twitternya ketika menjawab serangan terhadap beliau ekoran kenyataannya tentang negara Islam.-MCA boleh bercakap apa saja tentang Islam nak kutuk , nak hina , nak dajalkan agama Islam , termasuk Presiden MCA sendiri yang yang kata negara umat Islam paling ramai makan rasuah kerana 'abang besarnya' Umno tak berani nak jentik sikit pun dengan sikap MCA yang semakin berani celupar dan kurang ajar tentang Islam.

Umno merestui tindakan MCA itu kerana bagi Umno undi Cina lebih penting daripada segala-galanya sebab tu MCA nak kata apa pun tentang Islam Umno tak berani lawan.Lepas ni MCA maki hamun agama Islam puas-puas sebab 'abang besar' Umno ada di belakang pertahan MCA hina Islam. Yang penting undi Cina kembali kepada Umno-Bn.

Lagi kuat MCA hina Islam lagi banyak orang Cina akan sokong Umno-Bn. Teruskan MCA, teruskan...Nak heran apa sebab 'abang besar' MCA juga parti yang suka hina Islam termasuk bunuh para ulama , tangkap ulama dan kenakan ISA.

No comments: