Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, October 6, 2010

PARTI PEKEMBAR BAGAI TAHI DI BAWAH KASUT SAYA, HINANYA UMNO


nota : PEKEMBAR adalah nama Melayu bagi UMNO (tapi pemimpinnya malu nak guna)
UMNO Bagai Tahi Anjing Di Bawah Kasut Saya

Nampaknya saya sudah berjaya melondehkan seluar mereka. Mereka menyalak, menjerit-jerit yang saya terlalu penakut untuk pulang ke Malaysia. Dan kemudian, apabila saya kata mereka temberang dan mengatakan bahawa saya akan kembali, mereka cemas dan mula menimbulkan pelbagai isu, yang anda boleh baca di bawah.

Raja Petra Kamarudin
Sudah lebih daripada setahun pelbagai ahli UMNO daripada pelbagai peringkat, blog UMNO dan laman-laman web mereka telah menggelar saya seorang pengecut, pengkhianat , dan bermacam-macam lagi, kerana tinggal di UK dan tidak pulang ke Malaysia untuk menghadapi perbicaraan. Meskipun hakikatnya tiada pertuduhan yang dikemukakan terhadap saya atau mana-mana waran tangkap (walaupun kerajaan boleh, jika ia berhasrat untuk memfailkan tuduhan-tuduhan baru terhadap saya) mereka berkeras tetap memanggil saya seorang pelarian. Walaupun seperti baru-baru ini Nazri Aziz menyatakan yang dia menjamin keselamatan saya jika saya akan kembali ke Malaysia.

Antara banyak laman-laman web UMNO yang paling kejam ialah Malaysia Instinct. Dan sebagai respons untuk 'percubaan' mereka membawa saya kembali saya tunjukkan saya sedia berbuat demikian dan juga menunjukkan saya akan berada di UCL pada jam 1.00pm hari Sabtu, 2hb Oktober 2010, untuk bertemu High Commissioner Malaysia bagi membincangkan kepulangan saya ke Malaysia.

Tetapi, High Commissioner tidak pernah muncul dan Malaysia Instinct sekarang menimbulkan persoalan tentang mengapa saya ingin pulang ke Malaysia. Saya fikir mereka yang benar-benar mahu saya kembali Malaysia dan untuk mereka saya berbuat demikian. Dan bila saya kata saya sedia untuk kembali mereka menyoal pula mengapa saya mahu berbuat demikian dan mula membuat pelbagai tuduhan berniat jahat kepada saya.

Itulah sebabnya. Jangan pernah sesekali mencabar seseorang untuk berperang. Anda tidak mengetahui samada mereka akan menerima cabaran itu. Dan lepas lebih daripada setahun mencabar saya dan menggelar dengan pelbagai gelaran mereka mula cemas dan membuat satu u-turn apabila saya menerima cabaran untuk pulang ke Malaysia.

Podah! Semua orang UMNO hanya pandai bercakap tapi tidak berani. Mereka berani apabila di dalam satu kumpulan besar menentang kumpulan kecil dan apabila mereka telah diberikan perlindungan oleh polis. Tetapi bila ia satu lawan satu , tiba-tiba telur mereka mengecut.

Sekarang anda tahu mengapa saya sangat memandang hina orang Melayu UMNO. Saya menganggap mereka bagaikan tahi anjing yang bertempel di bawah tapak kasut saya. Saya lebih suka menyentuh seekor babi daripada orang-orang ini. Begitulah jijiknya mereka.

1 comment:

zul_neem said...

assalamualaikum

Semoga sumpahan beliau itu tidak kena kepada orang melayu Pas,kerana orang yang dizalimi dimana doanya amat mendapat tempat disisi Allah s.w.t. Amin.