Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, October 23, 2010

MAKHLUK DALAM PWTC DAH BERBUNYI !






Yang teman tahu tidak pernah lagi pekerja di PWTC di bawah seliaan UMNO merungut sehingga teruk sekali seperti terkandung dalam emel yang diterima ADUKATARUNA ini.
Kalaulah benar maka memang ada yang dah jangka tapi biasalah orang Melayu kalau boleh tak mahu komplen selagi boleh. Tapai kalau nak meletop Allah yang lebih tahu.
Mungkin pengurusan kali ini memang teruk seperti bunga diberi kepada beruk.
Memang rakyat Malaysia tak heran kalau ini adalah petanda UMNO akan runtuh. Memang kebetulan tepat pada masanya perkara ini ditimbulkan dalam masa PAU sedang berjalan.Sekurang-kurangnya kita akan dengar dan lihat semasa ucapan pengulungan terakhir nanti mesti Presiden UMNO akan memberi ucapan terima kasih pada jawatankuasa dan pengurusan PWTC. Masa tu elok benor kalau ada staf yang tak puas hati mohon bercakap.

No comments: