Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, October 15, 2010

BAJET TERAKHIR DS NAJIB BERAKHIR 5.50 ptg


Tahniah DS Anwar kerana dapat peluang mengucapkan tahniah sebaik Menteri Kewangan Malaysia iaitu DS Najib selesai membentangkan Bajet Sebelasnya.
Ayat cepumas DS Anwar tadi ialah " TAHNIAH BAJET TERAKHIR".
Bajet ini juga dikenali sebagai bajet Sebelas dan juga bajet minta belas dari rakyat.
Bolehpun PM war=warkan tiada kenaikan tol di 4 tol PLUS.
Boleh pula naikkan elaun guru KAFA dari RM500 kepada RM800. Walaubagaimanapun syukur alhamdulillah selepas dapat tekanan Pakatan Rakyat, DS Najib pun berubah.
Yang tak bagus, Projek berapa? bilion untuk NEXUS di Kambunai? Nak buat Genting Higlang kedua ke?
Pastu nak buat bangunan tertinggi lagi 100 tingkat? Siap 2015 dan kalau BN bungkus ada juga projek kut untuk cari makan?

No comments: