Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, October 7, 2010

APA YANG DINANTI TELAH TERBUKTI ! BERUNTUNGNYA RAKYAT SELANGOR

Tahniah, Selangor. terima kasih Pakatan rakyat Negeri selangor kerana hendak bagi buku teks agama percuma.

Abd Aziz Abd Ghani
TAHNIAH! TAHNIAH! dan TAHNIAH Kerajaan Selangor atas pemberian buku teks ini. Sebenarnya sudah lama rakyat Selangor menantikan berita baik ini.

Insya Allah mulai tahun ini, saya akan membayar zakat saya kepada Pusat Pungutan Zakat Selangor yang selama ini saya membayarnya kepada PPZ (Wilayah Persekutuan).

Walaupun ianya tidak banyak tetapi insya Alah bayaran zakat saya dapat membantu Kerajaan Selangor menguruskan hal ini dengan jayanya.

Mungkin juga Kerajaan Selangor dapat ‘panjangkan’ kemudahan seperti ini untuk bayaran ‘yuran bulanan’ sekolah agama pula yang kini dikenakan antara RM10 hingga RM20 sebulan bagi setiap pelajar.

Insya Allah, Allah terus memberkati kerajaan Selangor. Allahu akbar...Allahu akbar...Allahu akbar…

Biarkan Umno terjun dengan labu-labunya….....biarkan...biarkan…

No comments: