Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, October 20, 2010

100 TENTERA US DI PEKAN PAHANG BUAT APA? KAT PELABUHAN KLANG ADA JUGA APE-APE




Teman baru nie dapat berita orang Pahang ada terserempak 100 orang Tentera US berlatih di Pekan Pahang kalau tak silap. Apa koje diorang. Nak biasakan hutan di Pahang?

Siapa sediakan 'free show' anak Melayu ini? Dan telah 'ditaja' (atas kebenaran) oleh pihak atasan!...penulis yakin, hal ini dibawah pengetahuan kerajaan Malaysia termasuk kementerian pertahanan sendiri!!..
Ternyata, kerajaan terdesak untuk 'mengambil hati' tentera2 US sehingga terpaksa mengerahkan anak Melayu-muslimat beraksi 'bebas' di depan tentera kuffar! sungguh hina lagi memalukan! Mana kesungguhan Najib yg kononnya mahu menangani islamphobia? mana maruah Malaysia yang diwar-warkan sebagai negara Islam contoh!?

Sebagai yang terakhirnya penulis menuntut kerajaan menjelaskan hal ini kepada rakyat! kerajaan Malaysia harus bertanggungjawab!!...sila beri penjelasan, rakyat berhak tahu!..

3 comments:

Anonymous said...

takyah nak ceta kalau ceta tu tak wujud...buang masa ja...

Anonymous said...

kalau nak buat cerita bida'ah pun biarla bertempat. buat jatuhkan martabat parti jer

Anonymous said...

yg mana satu bidaah ? yg klang atau pekan? Boleh kita tanya blogger?