Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, September 15, 2010

BLOGGER UMNO LUPA 16 SEPTEMBER HASIL CETUSAN PAKATAN RAKYAT

Tengok dan bacalah blogger UMNO/PEKEMBAR ini cara beliau mengutuk cuti 16 September. Beliau lupa hasil cetusan DSAI akhirnya DS Najib termakan juga dengan idea baik Pakatan Rakyat bilamana 16 September adalah hari yang tepat sejarah Malaysia terbentuk termasuk Negeri Sabah dan Negeri Serawak. 31 Ogos cuma merujuk kemerdekaan Malaysia Barat atau Semenjung Malaysia sahaja. Ini menakutkan Pengerusi BN DS Najib dari ditempelak rakyat Sabah dan Serawak dimana akhirnya 16 September menjadi cuti umum.

Ingat ! Esok ialah hari ulang tahun DSAI mengencing penyokongnya . Ini bukan kencing DSAI yang biasa. Ini kencing DSAI yang paling Khawwwwwwww terhadap penyokongnya yang memang suka dikencing.

2. Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah . Gelak lagi kepada penyokongnya !!!!! Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!!! Kepada penyokong mereka yang sentiasa setia menunggu DSAI mengencing mereka lagi, selamat menunggu kencing baru DSAI. Tak lama dah !!!!!! Jawatan Presiden PKR pun DSAI baru aje kencing. Tak mahu lawan/ tanding. Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!! Dia nak main politik dalam PKR ikut pintu belakang aje. Biasalah !!!!!!
Posted by Arif Omar

No comments: