Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, April 29, 2010

HIKAYAT KELUAR MASUK 2 ORANG MANTAN


Sekarang Mantan PKR Ezam Kotak telah dilantik sebagai Senator dan termangulah Tun Mahathir.Bertuahnya orang ini dipilih oleh DS Najib yang telah terdesak bila tak mampu menghadapi muka DS Anwar dalam parlimen.
Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir pula pernah ditanya media tentang kisah pahlawan muda yang kini berpencak dalam gelanggang lama.
Respon pertama Tun - "Takpa la...saya keluar, dia masuk."
Kemudian Tun sambung lagi dalam majlis lain. Tun kata Ezam macam katak. Lompat masuk, lompat keluar... but the pot now is calling the kettle black, isn't it?
Sekarang bagaimana cerita? Mahathir yang masuk, Ezam tak keluar ke?
Ketua Angkatan Muda Keadilan, Shamsul Iskandar Md Akin menyifatkan Ezam sebagai seorang yang tidak berprinsip. Ada benarnya.
Apa-apa pun kita tunggu dan lihat kisah katak-katak di dalan UMNO ini apa kesudahannya nanti.
Ramai beranggapan, rumah UMNO kini lintang-pukang. Dan UMNO akan hancur di tangan ahli-ahlinya sendiri.

No comments: