Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, May 17, 2009

TIDAK GUNA BINCANG DENGAN BN JIKA TADBIR PERAK GUNA MB YG DIHARAM MAHKAMAH!

Teman setuju dengan kenyataan Mursyidul Am PAS, YAB Datuk Nik Aziz Nik Mat yang tidak mahu sebarang perbincangan diadakan antara Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional bagi selesaikan kemelut Perak.
Sekarang ni pun BN juga cara ding dong-ding dong dengan memperguna & memperkudakan Nahkamah yang terdapat manusia berupa 'lembu' yang boleh dicucuk hidung seperti Hakim Mahkamah Rayuan yang berlagak lebih besar dari Mahkamah Tinggi.YANG mHKAMAH TINGGI SEPATUTNYA selepas istiharkan MB Nizar adalah Menteri Besar Perak yang masih sah sejak sebelum dan selepas Najib istihar perampasan menggunakan 3 ADUN katak.
Dan dalam waktu yang sama Mahkamah Tinggi harus istihar Dr Zamry adalah Menteri Besar yang tidak sah.Dah tau MB tidak sah, macam mana Mahkamah Rayuan boleh layan dengan mudah dan cepat ?
Pendeknya , BN sentisa tidak mahu berubah dengan Pakatan Rakyat,mereka hanya hendak menipu demi mendapat kemenangan Bn sahaja.

No comments: