Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, May 9, 2012

MAKLUMAT BOCOR RAMAI TAK SABOR ?

Maklumat Bocor!! Parlimen Bubar 14 Mei Nih.. Ini Buktinya

Ini maklumat baru yang Addin terima dari seorang sahabat, ustaz nih merupakan Exco DPPN. Mula-mulanya dia sms tetapi untuk lebih memastikan kesahihan maklumat nih, Addin telah telefon beliau. Menurut maklumat beliau, maklumat nih memang telah di berikan oleh sumber dalaman dari Badan Perhubungan United Malays National Organisation (Umno) Negeri sendiri. Menurutnya juga, United Malays National Organisation (Umno) juga telah bermesyuarat dan maklumat nih telah disebarkan kepada semua ahlinya. Bilik gerakan mereka juga telah beroperasi.

Menurut maklumat tersebut, Parlimen akan di bubar pada 14 Mei nih dan tarikh penamaan calon pula pada 26 Mei. Tarikh pembuangan undi PRU 13 nih pada 8 Jun 2012. 8 Jun tuh jatuh hari Jumaat.. agak pelik jugak tetapi ianya tidak mustahil.

Jikalau betul dan sahih maklumat nih, kepada semua jentera pilihanraya Pakatan Rakyat perlu bersiap siaga dari sekarang, masa untuk kita tumbangkan United Malays National Organisation (Umno) dan kuncu-kuncunya telah tiba..
Posted by Addin at 5/09/2012

2 comments:

Anonymous said...

ulama pewaris nabi......betul tu,tapi bukan yang gelar ulama tapi menipu

Anonymous said...

dah tak kisah dah bilapun siNajib nak bubar parlimen...aku dah pasti sepastinya akan memangkah dan memberi undi kepada calon dr Pakatan Rakyat biarpun aku dah habis licin duit BR1M yang aku terima...ni nak dapat pulak habuan sebagai anak peneroka felda RM5000.Kalau betul dia nak bagi aku akan sapu tetapi kami anak beranak akan TETAP PANGKAH PR he...he...he..Najib kata kat orang haram jadah...dia tu BAPA SEGALA HARAM JADAH...