Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, July 29, 2011

SAH, JERSEY BIRU MEMANG HARU BIN BIRU !


Komen teman : walau tak tengok tapi teman puashati Skuad bola sepak kebangsaan, Harimau Malaya telah menunjukkan corak permainan yang baik walaupun tewas dengan agregat 6-4 pada perlawanan timbal balik Kelayakan Piala Dunia 2014 di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi.

Pada perlawanan itu,Malaysia hanya mampu seri 1-1 dengan Singapura dan jaringan tunggal Malaysia dihasilkan Mohd. Safee Sali pada minit ke-57.

“Dengan stadium yang padat (dengan penonton),ia seolah memberi gambaran petanda baik kepada perkembangan arena bola sepak. Sokongan padu peminat diharap dapat mengembalikan semula zaman kegemilangan sukan

Sememangnya pujian tetap harus diberikan kpd keseluruhan pasukan Malaysia kerana berjaya mencipta impak yg terbaik utk kualiti bola sepak negara. Kerana mereka jugalah, rakyat sudah mula kembali memenuhi bangku-bangku penonton di stadium dan juga menyejukkan sementara bahang politik negara Malaysia ni yg tak pernah berhenti sejak tahun 2008 almaklumlah Parti memerintah terlalu lama sampai ada rakyat rasa nak muntah.

Kita bermain 100% anak-anak tempatan. Kualiti pemain tempatan yang terbaik pada waktu ini. Tetapi lawan kita, Singapor dikatakan bermain dgn 'tenaga-tenaga' yg dibelirakyatkan dari luar negara. Namun itu bukan menjadi ukuran penting.

YANG PENTING JERSEY MALAYSIA HARUS KUNING !
KENAPA PAKAI BAJI BIRU ....DAH LAH DI SINGAPURA YANG LALU MALAYSIA DENGAN BAJU BIRU DAH HARU BIRU.


LAIN KALI MALAYSIA DAH ADA BAJU KHAS SEMANGAT MALAYSIA YANG WARNA KUNING TU ... GUNAKANLAH. SEMALAM RAMAI JUGA PENONTON YANG BERBAJU KUNING. BUTA KAH?

No comments: